12 de desembre 2014

Les coses que m'agraden del nostre nadal


Aquest any em ve especialment de gust documentar el meu nadal, el nostre nadal.
Per una banda, perquè darrerament disfruto i sento la necessitat de fotografiar i documentar la meva vida i, per una altra, perquè sempre m'han agradat aquestes dates i m'encanta reviure les tradicions de cada any i inventar-ne de noves.
"Les coses que m'agraden del nostre nadal" és la meva versió del December Daily de l'Ali Edwards, on enlloc de documentar els 24 dies de desembre abans de Nadal jo prefereixo capturar les coses que fem especialment per aquestes festes independentment de quin dia les fem.
Ara, per mi, capturar els nostres dies i les nostres rutines significa ser conscient d'aquest moment fugaç, agrair que l'estic vivint i celebrar-ho.

M'acompanyes?

PD: Pràcticament ja tinc acabat el projecte "una setmana de la meva vida" que us explicava en l'anterior entrada. Quan el tingui imprès us l'ensenyo!


6 comentaris:

  1. Em sembla una idea ben bonica Estel!! I ja tinc ganes de veure què en sortirà, igual que amb el d' "una setmana de la meva vida".
    M'agrada la idea de "ser conscient d'aquest moment fugaç" perquè últimament visc taaaan amb el motor a fons, que veig els dies escolar-se entre els dits de les meves mans! I això no pot pas ser bò! Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aix Txell! És que tu ara estàs en un moment molt bo i ho has de donar tot!!! Un petó guapa!

      Elimina
  2. Wow Estel, estic meravellada. T'he estat acompanyant silenciosament durant tota la teva documentació del Nadal i (ara que he anat tirant posts enrere i els he tornat a veure tots amb calma) només puc dir: ole, ole, ole!
    Ole per les fotos: totes amb aquesta qualitat artística i característica teva.
    Ole per la constància de portar-ho al dia (jo he tingut vacances aquests dies i quasi he anat més estressada que si treballés)
    i
    Ole per captar la màgia del Nadal a través de la il.lusió i la inocència del Roc.

    Estic impacient de veure el teu projecte "una setmana de la meva vida" :)

    Un petonàs guapa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aix Roser!!! Quina piropos més bonics!!! I venint de tu, encara em fan més il.lusió! Una abraçada gran!

      Elimina
  3. wow! precioso! Un trabajo precioso!

    ResponElimina

designed with love by lacapsadegaletes