16 de desembre 2014

Diari de Nadal: Calendari d'advent


"El dia 1 de desembre ja és nadal a casa. L'arribada la marca el calendari d'advent de botetes que vaig cosir al Tela Marinera, fa dos anys, quan feia classes de patchwork. Podria dir, sense perill a equivocar-me, que aquesta és una de les tradicions que més li agrada al Roc, la de llevar-se cada matí a buscar la seva xocolatina. Fins i tot, aquest any, m'ha demanat ajudar a posar-les totes a dins la seva boteta (prometent no menjar-ne cap abans d'hora!). I així ho hem fet. Benvingut Nadal, t'estavem esperant!"

L'àlbum"Les coses que m'agraden del nostre Nadal" comença amb la nostra primera tradició quan arriba el mes de desembre, la del calendari d'advent. Havia de ser d'una pàgina sencera de 15 x 20 centrímetres ja que aniria al darrera de la pàgina inicial de "My reason why" que us vaig ensenyar aquí. Però com volia posar-hi més d'una foto, vaig decidir fer un collage amb les fotos de la mida que necessitava i escriure la història dins la foto principal.
Després la vaig imprimir i només hi vaig afegir l'adorn "Merry and Bright" abans de desar-la a la funda.

Fins aviat!

4 comentaris:

  1. Estel em deixes bocabadada! quin calendari més bonic, quin collage més preciós, amb unes fotos maquíssimes... ets una artista. No em cansaré mai de dir-ho! que passis una Bones Festes guapíssima! un petó gran gran. Montse

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres Montse! Sempre tens paraules boniques! Moltes gràcies preciosa! I molt bones festes a vosaltres també!

      Elimina
  2. Wow! Quin calendari d'advent més bonic! (emoticono amb ulls de cor)

    ResponElimina

designed with love by lacapsadegaletes