19 de desembre 2014

Diari de nadal: L'arbre de nadal




"Obrir la capsa dels adorns de l'arbre de nadal és un moment emocionant, gairebé com obrir un regal. De la capsa surten follets, cascabells, cavalls, patins i cors. També les llums i, és clar, l'estel".



Avui, continuant mostrant-vos com avança el meu diari de nadal, repeteixo una pàgina doble, gairebé triple!
La pàgina d'avui està dedicada a l'arbre de nadal i al moment especial de guarnir-lo. He utilitzat dos protectors amb quatre butxaquetes cadascun per poder encabir totes les fotos que vaig fer, la història i la targeta decorada. A més, com tenia dues fotos principals de 15 x 10 centrímetres (la del Roc posant l'estel de nadal i la de l'arbre sencer), i com vaig veure que feia l'Ali Edwards en unes entrades anteriors, les vaig enganxar juntes, els hi vaig fer forats per passar-hi les anelles i els hi vaig enganxar uns cartronets decorats com a passapàgines.
A veure si us agrada!

4 comentaris:

  1. Beautiful pictures! So bright and lovely.

    ResponElimina
  2. I found your blog through the link on Ali Edward's and I love the clean and simple style of your December Daily album. It is my first year of doing this project and I am still looking for my own way to do it.
    Also: your photos have a beautiful light! At this time of year, it is a struggle for me to get any good pictures as it is dark and gloomy most of the time (we live in the Netherlands). I look forward to following the rest of your album!

    ResponElimina
  3. Crec que ja t'ho vaig dir Instagram però m'encanta la foto del Roc penjant l'Estrella: quina carona d'il.lusió i inocència! Reflexe del que viuen els petitons els dies de Nadal, simplement màgica!

    ResponElimina

designed with love by lacapsadegaletes