17 de desembre 2014

Diari de nadal: Nadala



"Aquest any a l'escola es torna a fer el concurs de dibuix de nadales. I, com ens encanta participar en tot, hem anat a buscar la làmina a l'escola i aquesta tarda ens hi hem posat. El tractament era lliure però el tema havia de ser entorn de l'hivern o dels cicles de Nadal, Any Nou i Reis. Ja feia dies que dibuixavem a l'ipad arbres de nadal, amb regals, tions i ninots de neu, així que ho tenies clar només començar...i ha quedat una nadala ben xula, on neva i tot! A mi, m'ha encantat! Tant, que estic pensant en fer-ne felicitacions!"


La pàgina d'avui està dedicada a la nadala que el Roc va dibuixar pel concurs de l'escola. A mi em va agradar molt i, com haviem d'entregar l'original, la vam escanejar.
Per a incorporar-la a l'àlbum, la vaig imprimir en una cartulina blanca i la vaig retallar a una mida de 10 x 15 centrímetres. Amb aquesta mida vaig decidir utilitzar un protector de pàgina amb dues butxaquestes de 7,5 x 10 centrímetres a dalt i una de 10 x 15 centrímetres a baix on aniria la nadala. A una de les butxaques petites hi vaig posar la targeta vermella decorada i l'adorn daurat brillant en forma de cor i, a l'altra, l'escrit, que vaig imprimir en una cartulina blanca i després hi vaig estampar un segell d'estrelletes amb tinta de color blau.
I així és com ha quedat la doble pàgina, la de la nadala i la del calendari d'advent que us vaig mostrar aquí.

Espero que us hagi agradat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

designed with love by lacapsadegaletes