15 de desembre 2014

Les coses que m'agraden del nostre nadal II



Com us vaig explicar en l'entrada anterior he començat un projecte de documentació de les festes de nadal que he anomenat "Les coses que m'agraden del nostre nadal".
El material que estic fent servir és el del december daily de l'Ali Edwards que consta d'un àlbum de color vermell de 15 x 20 cm aproximadament, 4 anelles i 31 fundes amb butxaquetes de diferents tamanys per a protegir les fotos, els escrits i els adorns.


I també d'una capseta, que és el delit de qualsevol scrapbooker, plena de material d'scrap per a decorar: targetes, transparències, etiquetes, lletres dorades, de fusta, segells, enganxines, cintes, washi tape, confetti, paraules i formes de plàstic,...tot amb motius de nadal.


Per a la primera pàgina l'Ali va proposar que s'hi escrigués la raó per la qual es feia el diari de nadal i facilitava un descarregable gratuit amb diferents frases tipus "my reason why", "the reason why" o "our reason why" en dos o tres colors.


Jo vaig agafar la de "my reason why" de color mint i vaig escriure un text curt on explico el que significa per mi en aquests moments la documentació del meu dia a dia i en especial durant les festes de nadal.


Després ho vaig imprimir en una cartulina blanca i hi vaig posar els adorns.


 I finalment vaig desar la pàgina a la seva funda i la vaig incorporar a l'àlbum.


I , ara sí, ja ho tenia tot preparat per a omplir l'àlbum de les nostres petites grans històries.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

designed with love by lacapsadegaletes