10 de març 2014

El llop (i altres contes)


Hi havia una vegada...


una mare a la que li agradaven molt les disfresses, però sobretot, sobretot, les disfresses fetes a mà. 


Un desembre mentres escrivia la carta als reis amb el seu fill de 3 anys va pensar...i si els hi demanem a 
 ses majestats d'orient que ens facin una disfressa de llop?


Però no una disfressa de llop qualsevol, no! Ha de ser una disfressa de lloparro ferotge i ganut, com el que surt als contes de la caputxeta vermella, les set cabretes i els tres porquets! 


I així va ser que, com els reis de cosir no en sabien gaire, van aconseguir primer una gorra de cara de llop amb ullals afilats. 


I tot seguit van contactar amb la Cristina de "unadeKap"per si els podia cosir una disfressa amb pèl i tot i que sobretot dugués una cremallera a la panxota perquè la mare cabreta pogués treure les seves set filletes cabretes.


I la Cristina en un tres i no res, va fer el cos de la disfressa i els hi va enviar als reis perquè la poguéssin portar amb la seva carrossa fins a la casa d'aquell nen.


I així va ser com, aquell nen disfressat de llop, pel camí, va conèixer altres personatges de conte
i va tingué mil i una aventures.


I...conte contat, conte acabat!

PD: No deixeu de passar per "unadeKap" per veure la roba i les disfresses per nens que fa la Cristina, a mi em van captivar per la seva originalitat i qualitat. I com veieu, també les pot personalitzar al teu gust. 
Fins aviat!

14 comentaris:

  1. Ohhh Estel! quina disfressa més rebonica... i un post preciós: original i divertit! esteu tots guapíssims! una abraçada! Montse

    ResponElimina
  2. Aquest llop enfadat fa mooolta por, però menjant coca amb xocolata te'l menjaries a petons :) Quin nen més guapo que tens Estel! M'ha agradat molt el conte i la disfressa (quin detallasso la cremallera amaga-cabretes :D).

    ResponElimina
  3. Uauuuu... es chulísimo el disfraz... y me encanta el cuento del lobo versionado! :I)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Isa, gracias por pasarte por aquí y por tu comentario! Un beso guapa!

      Elimina
  4. Esteeeel! Quina passada de disfressa! M'ha encantat perquè és tradicional però molt moderna!
    I per descomptat, em passejaré per "unadekap"!
    Molts petons!
    Txell

    ResponElimina
    Respostes
    1. Txell, moltes gràcies! Sí, passat'hi, ja veuràs que la Cristina també és una artista com tu!

      Elimina
  5. M'encantaaaaaaa!!! i a sobre formo part d'un conte, què guai!! :) el llop feia una miqueta de por al principi però després ja ens vam fer amics :p les fotos genials com sempre :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Neus guapa!!!Què bé ens ho vam passar eh!!!Vaig disfruar taaaaant!!! I saps que m'encanta de que ens haguem trobat? Que moltes bogeries les fem realitat!Un petó i cuida't molt bonica ;)

      Elimina
    2. Guapa!! Sí, sempre estem a punt de passar-ho bé ;) a mi només em feia falta que algú que em seguís la veta i ja l'he trobat, jeje... A per la propera!! Petons

      Elimina
    3. Guapa!! Sí, sempre estem a punt de passar-ho bé ;) a mi només em feia falta que algú que em seguís la veta i ja l'he trobat, jeje... A per la propera!! Petons

      Elimina
  6. Estel!! Que contenta estic de llegir les teves paraules i veure aquestes precioses fotos!! Moltes gràcies bonica!! tens un llop preciós i em va encantar cosir la disfressa!!! mmuuuaakk

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies a tu Cris! Per cosir la disfressa que volia en Roc i fer-ho tant bé! Molts petons!

      Elimina

designed with love by lacapsadegaletes