31 de març 2014

Embolicar amb paper de seda


Un detallet fet a mà mereix un embolcall amb igual dosi d'amor. 


En molt poca diferència de temps, tres mares (i ara amigues) de l'escola bressol del Roc han tornat a ser mares i han tingut quatre nadons nens. Així que, com em feia il.lusió preparar alguna cosa feta a mà i, a la vegada, feia molt temps que no cosia i en tenia moltes ganes, vaig anar al Tela Marinera en busca de roba per fer una sorpreseta de patchwork. 
Els detallets que he cosit us els ensenyaré en una altra entrada (tot i que es deixen entreveure i potser ho endevineu...) perquè m'ha agradat tant com han quedat els paquetets i són tant senzillets de fer que m'ha fet il.lusió ensenyar-vos-els.


La gràcia jo la trobo en que vaig utilitzar paper de seda per a l'embolcall perquè així es transparentaven les teles, i els propis colors de la roba formaven part de la decoració. Ho vaig embolicar com qualsevol regal, amb celo transparent, i després només vaig necessitar una cartulina de color beix, un segell i una tinta per estampar el  missatge que volia transmetre, un cutter o una troqueladora per tallar la cartulina en forma de rodona, la crop-a-dile per fer el foradet a la cartolina i un cordill per acabar de lligar. 


Clean and Simple.
Espero que us hagi agradat!


8 comentaris:

  1. M'agrada moooolt
    Et vas deixar la bossaaaaaa!!!!
    xD

    ResponElimina
  2. Gràcies Marta! Sí, és veritat! Ja tinc excusa per tornar! ;)

    ResponElimina
  3. Hola noia, tens un blog molt bonic, divertit i amb grans idees.

    Em faig seguidora.

    Un petonet de primavera.

    Olga

    ResponElimina
  4. Te ham quedado genial! me gustan mucho guapa, un beso.

    ResponElimina
  5. Què xulo t'ha quedat Estel! Quines ganes de veure l'interior! Ens faràs esperar gaire?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja,ja,ja! No!!!Espero tenir-ho per dilluns! Petonets!

      Elimina

designed with love by lacapsadegaletes