07 d’abril 2014

Bossetes pel berenar

Sempre m'han agradat les bossetes pel berenar, són boniques, útils i les pots personalitzar, i és ben estrany com fins ara no n'havia cosit mai cap. Així que aquesta vegada que volia fer un detallet per quatre nounats nens ho vaig tenir clar!




Els faria una bosseta pel berenar, amb la mateixa tela principal, però combinada amb quatre colors diferents.


Cadascuna personalitzada amb el nom del nen estampat i, 
per primera vegada en les meves creacions, amb l'etiqueta de "la capsa de galetes".



I així em van quedar els quatre models diferents:





Espero que us hagin agradat!
Podeu veure com les vaig embolicar amb paper de seda aquí

18 comentaris:

  1. Són moníssimes!!! Jo n'he fet un munt de bossetes de berenar i tothom sempre n'està encantat! És un regal ben mono i super útil. I les teves són una monada... aquesta tela és preciosa... jo estic fent ara un regal amb aquesta tela...
    Aaaaaaah, les etiquetes, queden genial !!!

    ResponElimina
  2. Moltíssimes gràcies pel teu comentari! Venint de tu és tot un honor perquè les teves labors són una passada! Són taaaant finetes i estan taaaant ben fetes!!!Estaré atenta a veure què fas amb aquesta tela! Una abraçada!

    ResponElimina
  3. UUUUAUUUU Estel! M'encanten! quina finura... les teles precioses, i les etiquetes li donen un toc mmmmm delicious! les bosses del berenar són ideals! jo n'he fet un munt, i sempre és èxit assegurat... les fotos precioses! muuua M

    ResponElimina
  4. Són molt xules Estel!
    I el toc de les etiquetes queda súper PRO! Em sembla que t'hauré de fer alguna consulteta... ;D
    Molts petonets!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja, ja, ja! Moltes gràcies guapa! A veure si ens veiem aviat!

      Elimina
  5. M'han agradat molt, aquestes bosses, Estel! La combinación de teles i colors és ben bonica! Aprofito també a saludar per aquí a totes les noies que heu fet comentaris: Laura, Montse i Txell (també us vaig seguint de tant en tant!)
    Fins aviat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Esther! Merci bonica! Que et vagi molt bé el taller de dissabte! Segur que triomfes!

      Elimina
  6. Pues te han quedado monísimas, y lo de personalizarlas, es genial! Un besito.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchísimas gracias por tu comentario! Me he pasado por tu blog y he flipado con tus creaciones!!!Un beso!

      Elimina
  7. Molt però que molt bonics!! T'han quedat molt i molt bé!!!

    ResponElimina
  8. Estel, em tens ben al.lucinada: cuses, cuines, fas candy bars, scrapeges, fotografies,... I tot, a més, ho fas la mar de bé, jo de gran vull ser com tu!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. És que em pixo de riure amb tu Roser!!! Ja, ja,ja! El problema que tinc és que enlloc d'especialitzar-me en alguna cosa cada vegada diversifico més! No tinc remei! Sóc una "tastaolletes"!

      Elimina
  9. Ui, nota: no ho dic perquè siguis més gran que jo, eh! (Que em penso que estem "a la par") Ho dic pq em falta tant per aprendre per arribar a ser com tu... :(

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja,ja,ja!!!Doncs també estem "a la par" en que a mi em va deixar flipada tot el que vaig veure que feies al facebook !!!Ja t'ho vaig dir, vull TALLER aviat! Un petó enorme bonica!

      Elimina
  10. Que guais, m'agradan tots. Petons. Olga

    ResponElimina

designed with love by lacapsadegaletes