30 d’abril 2014

Pink


Aquest mes participo amb aquesta foto a "la vuelta al mundo", l'aventura fotogràfica mensual, que va iniciar l'any 2008 la Jackie Rueda i que ha engrescat amb el seu carisma a milers de persones a sortir al carrer, cada mes, amb una càmara penjada al coll, en busca d'un objectiu comú.
Ja ni recordo com, fa uns anys, vaig arribar a conèixer-la, l'únic que puc dir és que des de llavors no m'hi he pogut desenganxar, ni d'ella, ni del seu blog ni de la seva escola de fotografia. Primer vaig fer "l'Atelier". Ho recordo com si fos ara, jo estava extasiada, per la bellesa de les seves fotos, la proximitat de les seves paraules i la màgia que ens ensenyava a fer amb la càmara. Em sentia com si m'estiguéssin injectant dosis de creativitat directament en vena. Una espècie d'enamorament de la fotografia o de la vida expressada a través de la fotografia. Després va venir "Superstar", "Aventura", "Diciembre" (ara "MerryClick"), i les mini-classes (crec que les he fet totes!) i així va anar creixent el meu amor per la fotografia. De la seva mà, he anat aprenent a buscar sempre la llum natural, a deixar el mode automàtic i a disparar en manual, a montar un petit estudi fotogràfic casolà o a enfocar els preciosos ulls del Roc i difuminar-ne el fons...i, sobretot, he après a mirar, fer click i somiar que alguna vegada...es produeixi la màgia.



5 comentaris:

  1. Només llegir el post he pensat que parlava el meu subconscient.... Ho desitjo tant fer aquests cursos.....però amb la feina, els peques mai trobo el moment.... Et felicito perquè deus haver après molt, la foto que ens ensenyes avui simple, senzilla però espectacular!

    ResponElimina
  2. Nenaaaaa! Avui sóc jo la que et tinc enveja (de la sanota, eh)!! Estic babejant!
    M'encanta la foto!!
    La Jackie Rueda m'encanta! Jo també vull fer algun curs però de moment... m'hauré d'esperar :'( snif, snif
    Petonets

    ResponElimina
  3. ostres Estel! Quina foto més bonica! Ole i ole! M'ha encantat el post... Estic súper emocionada, perquè aquest mes començo el Superstar!!! Aixxxquines ganes! Una abraçada bonica! Ets una artista

    ResponElimina
  4. Has aprofitat molt bé les classes! una foto senzillament preciosa!

    ResponElimina
  5. Moltes gràcies noies! Una abraçada forta a totes!

    ResponElimina

designed with love by lacapsadegaletes