18 de març 2014

Fourth birthday sweet table

El dia de l'aniversari d'en Roc, en espera del bon temps per fer una festa més grossa, vam fer una petita celebració a casa. Donat que va caure en dimecres, vam decidir fer un berenar-sopar després de l'escola, amb una taula salada amb patates, ganxitos, olives, croquetes i diferents sandvitxos, i una taula dolça (la que us ensenyo) amb sucs, galetes, diferents pastissets (en forma de cupcakes, cake jars i cake pops) i un pastís de xocolata amb lacasitos. No hi va faltar detall, ni les espelmes, els regals i els desitjos.
Espero que us agradi!



13 comentaris:

  1. Oooooooooooh quina passada!! No tinc paraules! Tot espectacular!! Tens un gust exquisit! Felicitats !!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Lua, moltíssimes gràcies per passar-te i deixar-me aquest comentari! A mi m'encanta tot el que fas tu i com ho fas, de súperqualitat!

      Elimina
  2. Carai, Estel! I aquesta és la "petita" celebració? Doncs com serà la celebració oficial!
    Felicitats! Et va quedar una taula dolça mooolt bonica!
    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja, ja, ja! És que m'animo i després no puc posar fre! Moltes gràcies guapa!Un petó!

      Elimina
  3. Woooooow Estel! Si sembla de professional! Tots els colors súper ben combinats, tot fa una pinta deliciosa, amb detallets preciosos,... T'has plantejat muntar taules de dolços professionalment?
    Per cert! Tots els dolços els has fet tu?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Roser guapa! Moltes gràcies pels piropos! Sí, els he fet jo! Però em vaig haver de demanar el dia de festa! Ja,ja,ja!

      Elimina
  4. ooohhhh Estel! quina bona pinta! ets una artista! se't dóna bé tot i tot eh! quina artista! moltes felicitats bonica!Segur que en Roc debia estar ben content! un petó gran. M

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies bonica! Tu i jo som iguals en això, eh, ens agrada fer mil i una cosa! Ja vas triar bé, ja, el nom del teu bloc! Un petó!

      Elimina
  5. WOW!:) supermaco!!!** et va quedar genial!!!!!
    un peto*

    ResponElimina
  6. Quins detalls tan preciosos, Estel, jo també penso que t'ha quedat una festa espectacular. Un petó molt gran per aquest xicotet que ja té quatre anys! Fins aviat artista!

    ResponElimina
  7. Hola! Estic preparant la festa d'aniversari del meu fill i voldria saber on vas comprar aquestes espelmes tan maques! N'estic buscant i no en trobo.
    Felicitats pel bloc i per les coses que fas. Tot és molt bonic!!

    ResponElimina

designed with love by lacapsadegaletes