18 de desembre 2014

Diari de nadal: Fira de l'avet


La pàgina que avui us vinc ensenyar és la de la fira de l'avet d'Espinelves. És una pàgina doble perquè d'aquest dia tenia moltes fotos i se'm feia difícil triar i, a més, volia afegir alguna targeta decorada i el journaling.
A la primera pàgina hi vaig posar una targeta que duia la il·lustració d'un avet (molt adient per a l'ocasió!) i hi vaig estampar el segell de "love this tradition", perquè és veritat que m'encanta! I després hi vaig afegir una foto de 7,5 x 10 centrímetres del detall d'una finestra amb els avets recolzats a la paret i una foto del poble de 10 x 15 centrímetres.
I a la segona pàgina hi vaig posar tres fotos de 7,5 x 10 centrímetres. Dues de detalls de les paradetes, una amb caixes de coques de sucre, i l'altra del detall de les mans del noi que preparava els ramets de la sort. I la tercera, del Roc i el Josep Manel, carregant l'avet fins al cotxe. 
I a la última butxaqueta només hi faltava la cartulina amb la història:
"La fira de l'avet d'Espinelves és per mi l'inici de l'advent. El moment en que em poso en mode Nadal "ON" i ja tot gira al voltant d'aquesta celebració. És el primer contacte amb el Nadal, la primera fira i les primeres paradetes de l'any. Ens hi passem el matí i la recorrem amunt i avall, comprem un ramet de la sort i coca de sucre que ens mengem amb els dits, el Roc juga als inflables i munta en poni (que porta sol, és clar!) i, finalment, triem l'avet i ens l'enduem a coll (i després en cotxe) fins a casa."

Espero que us hagi agradat!





4 comentaris:

  1. T'ha quedat molt xulo, les fotos son molt bones.

    No he anat mai a la fira de l'avet, a veure si l'any vinent convenço a la tribu per anar-hi

    Una abraçada,

    Maite

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies guapa! Ah! Doncs em sembla que encara hi ets a temps aquest any! Val molt la pena! Un petó!

    ResponElimina
  3. M'encanta com t'ha quedat la doble pàgina!

    ResponElimina

designed with love by lacapsadegaletes