01 d’abril 2016

Tira de fotos "Fotomaton"

Hola!
Avui és el primer divendres del mes d'abril, així que, com cada divendres primer de mes, totes les persones subscrites a la newsletter han rebut un regalet al seu correu electònic ;)
El d'avui és una plantilla per photoshop per fer una tira de fotos tipus fotomaton, com aquesta que veus a la foto.


Les fotos que he utilitzat  són "selfies" que ens vam fer amb el mòbil " fent el "tonto" un d'aquests dies de vacances de setmana santa a França. Després, a casa, vaig editar les fotos en blanc i negre, les vaig incorporar a la plantilla per photoshop i les vaig imprimir en paper fotogràfic...Al final trobo que han quedat bastant resultones i les utilitzaré en més d'un projecte!
Si estaves susbscrita a la newsletter, m'encantaria veure la teva tira, i si no ho estaves i t'interessa la plantilla, la pots adquirir a la meva botigueta d'Etsy.
A més. si no saps com afegir les teves fotos a la plantilla pots veure aquest tutorial express on explico tot el procediment.
Fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

designed with love by lacapsadegaletes