18 de març 2016

Àlbum d'scrapbook pel papa


Demà és Sant Josep i el dia del pare, així que a casa tenim cel·lebració doble.
Per això el Roc ha fet un àlbum d'scrapbook pel seu "papa". Jo m'he encarregat de retallar les cartulines, fer els forats, seleccionar les fotos i imprimir-les, i ell ha disfrutat practicant diferents tècniques d'scrap com enganxar les fotos, estampar segells, pintar amb aquarel·les, enganxar fustetes, botons i washi tape, escriure el journaling i..fins i tot ha fet embossing per primera vegada!

Després hem plastificat totes les cartulines per protegir-les una mica i finalment les hem unit amb les anelles.

Esperem que li agradi el nostre regal handmade!

3 comentaris:

  1. Estel,

    quin detall més maco! Jo vaig fer embossing amb la meva neboda i es va quedar al.lucinada, imagino que el Roc també, jeje

    Un petonet bonica!
    Roser

    ResponElimina
  2. Segur que li encanta!!!
    En Roc deu haver gaudit molt i al papa li caurà la baba...

    :)

    ResponElimina

designed with love by lacapsadegaletes