15 d’abril 2016

Com fer un "Project Life" quan no tens temps


Hola!
A principis d'any vaig decidir que aquest 2016 volia fer un "Project Life", en el sentit que volia documentar l'any amb paraules i fotos, i en un àlbum amb protectors de pàgina. Però, per sobre de tot això, vaig decidir que si el començava era per ACABAR-LO.
Així que vaig començar un projecte que em resultés fàcil i sobretot ràpid de fer cada setmana, i que a a final d'any em sentís satisfeta d'haver-lo acabat.


Per a simplificar el procés al màxim, vaig decidir utilitzar un àlbum petit amb protectors de pàgina de 10 x 10 cm (amb el que ja havia treballat en el projecte "un dia a la meva vida" de l'any passat, i amb el que m'havia sentit còmode) i documentar cada setmana únicament amb 1 foto i 1 targeta de diari. Més "clean and simple" impossible!
És cert que en aquest projecte no utilitzo "guarniments" ni altres tècniques d'scrap que m'encanta utilitzar en altres projectes més petits però el meu objectiu en aquest projecte era la documentació, posar l'èmfasi en la foto i en les paraules.
El resultat fins ara és que he pogut documentar 14 setmanes seguides i que estic contenta de no tenir ja un projecte a mitges, i animada per a continuar documentant.

Ja t'aniré explicant com em va la resta de l'any!




1 comentari:

  1. Estel,

    crec que ja t'ho havia dit algun cop, però admiro la teva constància per a portar a terme aquests tipus de projectes. Jo a la segona setmana ja em faltaria temps :(

    Per cert! T'està quedant preciós! M'encanta el teu "clean and simple" style :)

    Un petonet bonica!
    Roser.

    ResponElimina

designed with love by lacapsadegaletes