01 de desembre 2015

El detall personalitzat perfecte per regalar

Avui estic especialment contenta perquè et vinc a ensenyar els calendaris que he dissenyat per aquest proper 2016.


Aquest és el que més m'agada, perquè conté dotze fotos, una per mes, i els mesos distribuits en files. L'he fet amb fotos que m'agraden molt i havia penjat a instagram però altres anys l'he fet amb fotos del Roc o amb fotos del mateix mes però de l'any anterior. 


Aquest és més senzill, ja que només té una única foto en disposició horitzontal però és ideal per posar-hi una foto maca d'aquest nadal i felicitar les festes o l'any nou.


Aquestes dues imatges que veus són les plantilles del disseny en photoshop amb els espais en groc per a posar-hi les fotos.
Tots dos calendaris són a mida 20 x 30 cm per poder-los imprimir fàcilment en paper fotogràfic i poder-los emmarcar, si es vol.


















Aquestes dues imatges son els calendaris en format pdf i en mida DINA4 per poder-los imprimir en una cartulina blanca i enganxar-hi les fotos.

Però, el que avui em fa especial il·lusió dir és que:

Totes les persones subscrites a la newsletter heu rebut aquest matí aquests quatre arxius al correu electrònic més la seva versió en castellà (en total vuit arxius!) de forma gratuïta!

I des d'aquí vull aprofitar per donar-vos les gràcies i dir que espero veure els vostres calendaris ;)

PD: Per cert...pots veure aquí el video-tutorial que vaig fer l'any passat per aprendre a construir el calendari en photoshop.

Fins aviat!




4 comentaris:

  1. que guay! moltes gràcies! ara ja només em fa falta saber fer fotos! però bé, poc a poc!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! Si t'animes a fer-lo, ensenyame'l, eh! ;)

      Elimina
  2. Molt original això de fer un calendari amb fotos de detalls! M'encanta la del mes d'abril! Una abraçada

    ResponElimina

designed with love by lacapsadegaletes