16 de novembre 2015

Capture real life in 52 weeks: Outtakes

He començat un nou projecte, el “Capture real life in 52 weeks” de l'Elsie i l'Emma de "A beautiful mess". És un projecte fotogràfic amb 52 reptes, un per setmana per fer durant un any i per documentar el dia a dia.



Jo m’he proposat anar-lo fent tranquil·lament, sense posar-me la pressió que sigui un a la setmana, i en l’ordre que més em convingui,  segons el moment, per divertir-me i per anar aprenent fotografia al mateix temps. 


El primer que he fet és el de "outtakes", és a dir, “fotografies naturals o preses falses”. Es tractava d’observar a algú i fer-li fotos sense que se n’adonés, captant l’essència del moment; fer fotos de la interacció entre dues persones, intentant captant la seva relació; i fer fotos just abans o just després del que la fariem habitualment  per capturar algunes “preses falses”.


Les fotos les vaig fer un d’aquests diumenges de tardor, que feia tant bon dia, i vam anar a fer una excursió a Santa Fe del Montseny. En elles vaig intentar captar el Roc al seu "rotllo", amb els seus prismàtics, el seu entrepà, buscant branques, trepitjant fulles...disfrutant de la natura; i  també la relació entre el Josep Manel i ell, de confiança, de complicitat, de la mà, caminant i explicant-se secrets.
Ja t'aniré ensenyant el meu progrés amb aquest nou projecte...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

designed with love by lacapsadegaletes