01 de novembre 2015

Un dia a la meva vida


Un dels projectes de documentació que més m'ha agradat fer aquest any ha estat el "Day in the life", que és un projecte de documentació de l'Ali Edwards, com el "Week on the life", en el que es documenta un dia sencer amb paraules i fotos. 
Aquest any el "Day in the life" es va fer el dotze de maig però jo el vaig fer el dia abans, el dilluns 11, perquè simplement m'anava millor ;)


Aquell dia només vaig fer les fotos i, tot i que inicialment vaig agafar la càmera reflex i tenia la intenció de combinar fotos de la Nikon amb fotos del mòbil, les vaig acabar fent totes amb l'iphone.
El dia següent vaig crear, al mateix mòbil, una carpeta, i hi vaig passar les 38 fotos que vaig seleccionar per l'àlbum i després les vaig editar amb l'aplicació Afterlight.


Uns dies més tard vaig passar les fotos a l'ordinador i amb el Photoshop vaig crear una acció per a aplicar, igual i de forma ràpida a totes les fotos, el quadre de text on posar l'hora i el "journaling". I després vaig afegir a cada foto, una per una, l'hora a la que l'havia fet i la història que explicava.


 Després vaig imprimir les fotos a casa de quatre en quatre en paper fotogràfic DINA4.


I les vaig retallar totes a mida 10 x 10 cm.


Finalment vaig afegir les 38 fotos cronològicament a les fundes transparents del meu àlbum.


I vaig crear una portada i una contraportada.

Ja em direu si us ha agradat!


2 comentaris:

  1. Estel! m'encanta!!! és súp er "clean" i elegant! ets una artista! a veure si trobo el moment i també en faig un... l'aplicació del quadre de text amb el Journaling, amb quin funció del Photoshop ho has fet?? un petó gran bonica

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola guapa! Moltes gràcies! És una "acció". Has de crear una acció nova grabant totes les passes que vols repetir en totes les fotos, i després apliques l'acció a acada foto. Un petó!

      Elimina

designed with love by lacapsadegaletes