14 de desembre 2015

Diari de nadal 7: La decoració de l'avet


Hola! Avui vinc a ensenyar-te la pàgina 7 del diari de Nadal que explica la història de la decoració, una mica accidentada, de l'arbre de Nadal. Com veus, és una doble pàgina. A l'esquerra hi ha un protector amb 12 butxaquetes  de 2 x 2 polzades, on hi he posat 8 fotos de diferents detalls de la decoració de l'avet i 4 guarniments de cartró, i a la dreta hi ha un protector amb 4 butxaques, on hi tinc la targeta decorada amb el número 7, la targeta amb la història amb una petita decoració i dues fotos més de 3 x 4 polzades d'aquest moment.

"És l’hora de decorar l’avet! 
Aquest any l’hem comprat tant gran que gairebé toca el sostre i ens ha costat una mica plantar-lo a la torratxa. A més, quan ja el teniem tot guarnit, ens ha caigut a terra i se’ns han trencat quatre boles vermelles i una de transparent que ens agradava molt. Sort que a l’arbre no li ha passat res i ara ja està preciós al nostre menjador. La majoria dels guarniments de l’abre els tenim des dels primers nadals amb el Roc, m’agraden moltíssim i no em canso de fotografiar-los.  Alguns els vaig comprar jo i els altres ens els han anat regalant per Nadal o Sant Esteve els avis i la piteta.  A més, ara, aquests regals s’han convertit en tradició i nosaltres cada any augmentem la col.leció :)"


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

designed with love by lacapsadegaletes