30 de gener 2014

Tutorial Calendari 2014

Hola! 
Avui, us deixo el meu primer tutorial! Un vídeo per a totes aquelles que no heu utilitzat mai el photoshop i voleu fer el calendari del 2014 amb les vostres pròpies fotos. 
Per poder fer-lo necessiteu el Photoshop (si no el teniu, podeu descarregar gratuitament una versió de prova per 30 dies des de la mateixa pàgina d'Adobe) i l'arxiu del calendari, que també el podeu descarregar gratuitament en l'entrada anterior
Tot el que jo sé de Photoshop també ho he anat aprenent mitjançant videos i tutorials d'internet, així que imagino que hi ha moltes maneres de fer les coses, però jo us ho explico tal com ho he après jo.
És la primera vegada que faig un vídeo així que espero que us agradi i sobretot que us sigui útil! 
I per cert...si alguna de vosaltres s'anima a fer el calendari, m'encantaria que em deixés un enllaç per a poder-lo veure!
Fins la propera!








PD: Què estranya se sent una la seva pròpia veu!

4 comentaris:

  1. Moltissimes Gràcies!!!!
    He estat navegant pel teu blog i m'encanta!!!!
    Felicitats!!!

    ResponElimina
  2. Oooohh genial! Mil grácies bonica! Montse lesmiliunaidees.blogspot.com

    ResponElimina
  3. Hola, m'ha encantat el tuto!!! Sòc nova amb el photoshop i no m'ha sigut dificil de seguir.
    Per cert, m'agrada molt el blog. M'encanten els colors!!!!

    ResponElimina
  4. Hola Estel! Moltes gràcies pel teu tutorial! La veritat és que, encara que diguis que és el teu primer vídeo, ho has explicat molt i molt bé! Enhorabona! El disseny del blog t'ha quedat molt bonic. M'ha encantat! Qué sàpiguis que el tinc com a model! Una forta abraçada i fins ben aviat!

    ResponElimina

designed with love by lacapsadegaletes