10 de febrer 2014

F de febrer i de festa


Sí, F de febrer i de festa, perquè aquest mes, a nivell creatiu, el dedico gairebé de forma exclusiva a inspirar-me, organitzar, preparar i disfrutar de la festa d'aniversari d'en Roc. Aquest any ja en són 4, i en lloc d'una festa en farem dues.
La primera festa serà més íntima, amb els avis i els pares, i la farem la tarda del dia del seu aniversari. Serem poquets però no hi faltarà detall! A més, serà com un petit "tastet" del que serà la festa que farem més endavant amb la resta de la família i amics (i que, després de donar-hi moltes voltes, de consultar-ho amb el coixí més d'una nit i de no trobar un lloc que reuneixi tots els meus requisits pel que sembla en tot Catalunya, la farem al jardí de casa quan faci bon temps).
Així que, com podeu imaginar, estic en plena tormenta d'idees, i no paro. Totalment, "work in progress" amb aquests preparatius:
1. Búsqueda d'inspiració a internet, principalment a blocs i a pinterest.  De moment ja he creat aquests 4 panells:


2. El.laboració de LA llista. Perquè sóc la reina de les llistes, les utilitzo per tot. Encara tinc les llistes de totes les festes que he fet pel Roc i amb aquest material (ara valuosíssim) he decidit que aquest any crearé un "checklist" bàsic per festes.
3. Disseny del logo. Senzillet, amb el nom de Roc i els anys que fa.
4. I compra de material inicial (ara per ara, material per a la decoració de la taula i de papereria per començar a treballar en les invitacions i les  etiquetes amb el logo. Aquest any he fet la comanda a mr. wonderful i ja la tinc a casa. M'encanta!
I a vosaltres?





2 comentaris:

  1. A mi m'encanten tots aquests detalls que expliques! Ja tinc ganes de veure-ho TOT! Segur que serà espectacular...
    A mi Mr.Wonderful m'encanta :)))) Una abraçada Estel!

    ResponElimina
  2. Hola bonica! jo també faig llistes per tot! jijiii els panells m'encanten! Segur que et quedarà una festa fantàstica i en Roc estarà súper content... a l'estiu vaig preparar una festa sorpresa pels anys de'n Joan Felip al jardí de casa (perquè tampoc trobava cap lloc que m'acabés d'encaixar) i va anar molt bé. Et poso el link per si et ve de gust veure-ho i potser agafar alguna idea: http://lesmiliunaidees.blogspot.com.es/2013/09/40-estius-felicitats-mon-amour.html una abraçada! Montse

    ResponElimina

designed with love by lacapsadegaletes