18 de febrer 2014

Galetes "Hello!Creatividad"



El diumenge va ser un dia especial, vam fer la primera trobada de bloggers i alumnes del curs "Hello! Blogging", un curs online ple d'inspiració, recursos i creativitat que imparteixen la Bea de "Con botas de agua" i la Mar i la María de "Bebestilo" (amb també la col.laboració de la Begoña de "Tea on the moon") sobre com fer del teu blog, un blog especial. La veritat és que el curs em va sorprendre per la qualitat i la quantitat del material i també per la implicació i proximitat de les profes, comentant cadascun dels nostres comentaris i explicant-nos les seves experiències personals com a dones, mares i bloggers. 


Més endavant ja escriuré l'entrada sobre aquesta primera trobada de bloggers a Barcelona perquè avui, en realitat, el que us volia mostrar és el detallet que vaig portar per a cadascuna de les assistents.


Després de donar-hi moltes voltes, i gràcies a la Eva de Barcelona Colours, que em va donar la idea de fer galetes, vaig decidir fer una galeta de mantega i vainilla en forma de pentàgon que recordés el logotip de "Hello! Creatividad", amb fondant blanc, i amb el nom del curs "Hello! Blogging". Però, com no vaig poder escriure "Blogging" perquè el meu motlle de lletres només tenia dues "ges", vaig decidir posar "Hello! Creatividad", que en realitat és el nom del projecte en sí de la Bea, la Mar i la María, i, amb el que en realitat, ens sentim igual o més identificades!


I després els hi vaig voler donar un petit "toc" a "La capsa de galetes", amb papers i cintes d'scrap i washi tape dels colors del bloc. I així va ser com vaig acabar fent 4 models diferents.

Aquí podeu veure un exemple pel davant:


I pel darrera:


I una vegada en vaig tenir 30, les vaig posar en una safata de color kraft (amb una mica de rafia de color groc) per a poder-les transportar.


I me'n vaig anar amb la meva Nikon i les meves galetes "Hello!Creatividad" a viure una nova experiència! 


Espero que us hagin agradat!

13 comentaris:

  1. Quina bona idea, i que ben presentades!
    Petons

    ResponElimina
  2. Impresionante!! Pero que arte sale del curso :)

    ResponElimina
  3. Encara no he tastat la galeta, estic preparant el meu post de la trobada i la necessito tal y com ens la vas donar, empaquetadeta amb estil.

    Pero segur que a mes de boniques están molt bones.

    ResponElimina
  4. Jo tampoc l'he tastada encara però és que em fa pena treure-la de l'emboltori tan bonic!!!
    Diumenge m'ho vaig passar genial i va ser un plaer conèixer tanta gent maca, amb qui comparteixes (des)coneixements! Encara m'haig de mirar el que em vas comentar de la Meisi... quan tingui un moment m'ho miro (si no me'n surto, potser t'evio un mail ;D)
    Petonets i fins aviat!

    ResponElimina
  5. Quedaron tan bien..... Me encantaron. Y el envoltorio... ideal. Y el sabor... aun no lo sé pero seguro que estarán de muerte!
    Gracias por el detalle.
    Te sigo de cerca desde bloglovin.
    Un beso

    ResponElimina
  6. Quina llàstima que no vaig poder venir... :((( Segur que us ho vau passar genial!!! Les galetes són una passada!!!!
    Un petó!!!!

    ResponElimina
  7. ooooohhh espectacular, el post, les galetes, les fotos... ets una artista. Segur que va ser una súper trobada. Una abraçada! Montse lesmiliunaidees.blogspot.com

    ResponElimina
  8. No només són boniques (molt! em vaig quedar al·lucinada quan les vaig veure), sinó que estan boníssimes!! Moltes gràcies, va ser tot un detall.
    Un petó

    ResponElimina
  9. Noies! Moltíssimes gràcies pels vostres comentaris!M'han fet molta il.lusió!Avui me'n vaig a dormir amb un somriure d'orella a orella a la cara!Petons a totes!

    ResponElimina
  10. Te quedaron preciosas…la verdad es que era una pena romper el envoltorio…pero lo hice…y estaban riquísimas!! felicidades! por cierto…el blog es una preciosidad!
    Besito

    Núria
    www.mycookiesandshoes.com

    ResponElimina
  11. Las galletas tienen tan buena pinta que dan pena comérselas! (pero caerán... una tiene poco espíritu). Las fotos del post son espectaculares!! besos!! me encantó conocerte el domingo!!

    ResponElimina
  12. Pero bueno, qué maravilla!!! ;) Besotes Grandes

    ResponElimina
  13. Estel, és tan bonica i tan delicada (com tot el que fas), tant la galeta com l'envoltori, que no puc menjar-me-la!

    1 petonet!!!

    ResponElimina

designed with love by lacapsadegaletes