28 de febrer 2014

Butter cookies recipe



Avui, després de parlar tantes vegades de galetes al bloc, us escric la recepta per si les voleu provar de fer. 
Totes les galetes que us he mostrat fins ara són fetes a partir d'aquesta recepta, tot i que segons l'ocasió les he fet més primes i torradetes o més gruixudes i blanquetes. 
Les d'avui són les que he fet per l'aniversari d'en Roc i que també veureu en un proper post.

Aquests són els ingredients:





I aquest és el procediment:





Fins aviat!

7 comentaris:

  1. Estel, si pogués menjar-les no pararia! T'han quedat espectaculars :-) Petons

    www.mylittlebrunch.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies guapa!!!Petons per a tu també!

      Elimina
  2. ooohhh Estel! m'ha agradat molt el post! jo també m'he ben aficionat al món dels cupcakes i de les galetes decorades : - )
    de galetes només n'he fet un cop... han quedat molt bones, `però el tema glasa encara no el domino jijjiji? les teves les has decorat amb glasa? et queden brillants un cop seques? ja em diràs. Mil gràcies! un petó. Montse lesmiliunaidees.blogspot.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Montse! Fa dies que et vull escriure!Et volia donar les gràcies per tots els teus comentaris! Són un "subidón" d'energia!Ja ho he vist a Instagram que estas fent cupcakes!I em vaig fixar que t'havies comprat el llibre de "Objetivo: cupcake perfecto", oi? Ja m'explicaràs l'experiència!Aquestes galetes són amb fondant. Ara fa temps que no en faig amb glassa perquè és més entretingut però amb glassa sí que queden brillants. Un petó gran guapa!!!

      Elimina
    2. Merci bonica també a tu! : - ) el llibre està mooooolt bé, súper senzill i entenedor...he fet algunes receptes i genials! Les galetes les vaig fer amb glassa i crec q no em va quedar bé el punt de textura líquida. Aniré provant! Jijiji una abraçada. Ens anem llegint! ; - )

      Elimina
  3. Hola Estel! Jo les vais tasar i eren molt bones.

    La glassa es veritat que es més entretinguda de preparar, però jo des de que la faig amb albumina deshidratada ho trobo més sencill i aconsegueixo millor textura.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Maite! Doncs ho hauré de provar! Gràcies guapa!

      Elimina

designed with love by lacapsadegaletes