20 de gener 2014

Calendaris 2014

No he estat conscient fins que he obert el bloc del que m'arriben a agradar els calendaris. Grans, petits, il.lustrats, amb fotos, de paret o d'escriptori. Aquest any ja me n'he comprat dos, el del Follet Sebastià Panarra i el de Mr. Wonderful, i n'he creat dos més amb el photoshop per posar les nostres fotos.

En total, des de la meva descoberta de l'scrap (tradicional i digital), n'he fet 7, cap d'ells igual, i en tinc un altre en ment.

Els que us mostro avui són els dos últims, els del 2014, dels quals estic orgullosa perquè són els primers que he fet jo sola des del principi, sense utilitzar la plantilla de photoshop de cap altra dissenyadora.

Aquest primer és de tamany 13 x18 i es pot posar una foto (jo li he posat la foto que vaig fer per la felicitació de nadal).


I aquest altre és de tamany Pòster DIN A3 i en el que es poden posar 12 fotos, una per cada mes (jo he utilitzat les 12 imatges del meu 2013).



Ara només em queda imprimir-los per veure el resultat final.
Bon dilluns a totes!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

designed with love by lacapsadegaletes