22 de gener 2014

Plantilla Calendaris 2014 (Freebie)

Ja torno a ser aquí. Avui amb les plantilles per photoshop dels dos calendaris de 2014 que us vaig mostrar en el post anterior perquè us les pogueu descarregar.
Calendari 2014 13x18 cm

Calendari 2014 DIN A3




Us les podeu descarregar gratuitament però, si us agraden, i em voleu ajudar a fer-ne difusió, també podeu descarregar-les en el següents botons, on a més de la descarrega, s'enviarà un tweet o es publicarà un post al vostre facebook per tal que pugui arribar als vostres contactes (podreu triar la opció que preferiu).



     



De totes maneres, també les podeu descarregar en els següents enllaços: 


A més, per a totes aquelles de vosaltres que no hagueu utilitzat mai el photoshop, en el proper post, publicaré un vídeo on explico de forma fàcil com poder posar les teves fotos en aquests calendaris.

Fins llavors!




1 comentari:

  1. Hola Estel! Jo en sóc una d'aquestes que no he utilitzat mai el photoshop, ni el tinc vaja...però m'encanten les teves plantilles, m'agradaria molt poder-ho fer. Et comparteixo al facebook guapa, un petó!

    ResponElimina

designed with love by lacapsadegaletes