09 de gener 2014

El meu any en imatges

I abans de passar pàgina del tot i de donar l'adéu definitiu al 2013, m'he decidit a seguir la proposta de la Jackie Rueda i he fet la meva pròpia selecció d'imatges del 2013 i un resum final del que per mi ha estat aquest darrer any.


GENER:
 Començo l'any decidida a escriure un bloc, fent batuka i anant a patchwork. Agafo la GRIP, me n'adono de que mai l'havia passada i penso que mai em recuperaré. El Roc continua amb l'extraescolar de ponis, i descubreixo que està enamorat quan, celebrant els Tonis amb l'escola, l'asseuen a una carrossa diferent que la de la Jana. Paro la carrossa, l'assento al costat d'ella i se l'il.lumina la cara.
FEBRER: El dedico a preparar la festa dels tres anys del Roc, ambientada, com no, en cavalls i ponis. Busco un lloc amb molta llum per a la celebració, faig un logo, un segell, les invitacions, preparo una "sweet table", em llenço amb els cake pops, les galetes amb paper de sucre i faig tres pastissos (un de tres pisos), una corona d'aniversari i cuso una aplicació del logo a la samarreta. També faig 7 cavalls de pal amb mitjons, predissenyo els estables amb cartró, preparo jocs per posar nom al cavall, pintar els estables i fer curses. Me'n surto perquè la meva mare també s'hi deixa la pell. El Roc s'ho passa molt bé però justament aquest dia té febreta i no pot estar al 100%. Ha valgut la pena però no sé si repetiré (la meva mare tampoc).
MARÇ: Aprofitem les vacances de setmana santa per marxar amb els avis a València, anem al Oceanogràfic i al Bioparc.
ABRIL: Comencem a fer vincles amb les famílies de l'escola i sempre que podem ens quedem a jugar al parc per la tarda. Deixo d'escriure al bloc.
MAIG: El dia de la mare rebo el millor regal del món: un álbum preciós de les fotos que ens vam fer quan estava embarassada i a les poques setmanes de néixer el Roc. Just en el moment en que em sento francament desmotivada per l'esport, descobreixo per "serendipity" el llibre "El repte", un programa de 9 mesos d'entrenament per posar-te en forma. Me'l compro impulsivament, l'inicio el dia següent i el mantinc fins a final d'any.
JUNY: Cinc famílies de la classe del Roc ens engresquem i marxem de cap de setmana rural sense pràcticament conèixer-nos de res. Els pares, uns gin-lemons i un "party and co", quan els nens dormen, em fan passar la nit més divertida de l'any. Celebrem el Sant Joan amb Vermis a casa i m'encanta passar la nit més curta de l'any amb ells.
JULIOL: S'acaba l'escola bressol i ens fa molta pena tancar aquesta etapa perquè hem fet un grup maco i hem tingut la millor educadora del planeta. Una gastroscòpia (i el tractament posterior) acaba amb el malestar d'estómac que arrossego des del mes de gener. Me n'adono que els companys de feina en realitat no són companys, són AMICS. Anem un cap de setmana a la platja i mentres ens banyem amb el "drac màgic", una medusa s'enganxa a la cama del Roc deixant-li una marca de tres dits. Faig la meva primera cursa de 5 km.
AGOST: Abans de marxar de vacances organitzem diferents dinars a casa, amb els amics que fa temps que no veiem i amb els que veiem cada dia, però ara tots amb fills. La segona setmana marxem de càmping amb la nostra nova Comanche per estar-hi un mes sencer. Busco un càmping amb gimnàs per poder continuar el programa d'entrenament. La primera setmana tenim la sort de coincidir amb els pares de la Jana. El JM fa els 40 anys i li preparo 40 sorpreses que haurà d'anar descobrint al llarg del dia (un video de 40 anys - 40 fotos, la samarreta de la segona equipació del Barça, una corona feta pel Roc, un llibre, un dinar amb la seva família, un massatge, un sopar amb els seus amics, un concert de "Milkers"... i el regal principal, l'equipació complerta per anar en Kayak i un curs d'esquimotatge. També és el meu aniversari i en faig molts.
SETEMBRE: Tornem de vacances just per començar la nova escola. Passem unes setmanes una mica difícils perquè el Roc no coneix ningú. No plora però ens diu literalment "he estat una mica trist". Se'm trenca el cor i me n'adono que s'està fent gran. Participo en el cursa de la Mercè, la meva primera cursa de 10 km, que la faig en 59 minuts i 55 segons, aconseguint baixar de l'hora a la que em repten els meus partners just 1 minut abans de començar.
OCTUBRE: Rebo un regal d'agraïment inesperat, un pas anual de Port Aventura per tots tres. Hi anem tres dies per Halloween i hi tornem tres més per Nadal.
NOVEMBRE: S'inicia el curs de "Hello blogging", em capbusso en un procés creatiu i em torno a motivar a escriure al bloc. Ens fan fer dos moodboards, un manual i un digital. En trien 7 per mostrar-los al seu bloc i un és el meu. Tenim la primera entrevista amb la mestra de la nova escola i surto pensant que hem tingut una sort immensa per com és ella, per com coneix el Roc, per com potencia les seves virtuts i per com recondueix el que cal anar millorant. Continc l'alè i torno a respirar quan el meu pare em truca i em diu que totes les proves han sortit bé.
DESEMBRE: Faig una llista de totes les coses que vull fer per Nadal ja que se m'acumulen les idees. Ho faig gairebé tot, fins i tot una llista d'assoliments del 2013 i una de reptes pel 2014. Em retrobo física i emocionalment amb la família. El tió em caga un macbook pro de 15 pulzades amb pantalla retina i em torno a sentir súperproductiva i edito les fotos des del sofà. Comprovo que la marca de la medusa de la cama del Roc pràcticament ha desaparegut. Acabo l'any celebrant-t'ho amb amics, menjant 12 grams de raïm i fent-li un petó a la persona que més estimo del món.

3 comentaris:

  1. Uauuuu...quin resum...m'encanta! Et trobavem a faltar Estel ;) Bon any!!!

    ResponElimina
  2. Hola! Genial el bloc... Súper xulo! El seguiré a partir d'ara. Érem companyes al curs de H!C! Quina il·lusió que al Roc li agradi una Jana... Jo també em dic així! Un petó!!

    ResponElimina

designed with love by lacapsadegaletes