09 de gener 2016

Vídeo Tutorial: Com fer una targeta d'scrap amb photoshop (per principiants)

Hola! Avui començo una sèrie de vídeo tutorials d'scrap digital amb photoshop que aniré publicant de forma mensual. Ja veuràs que són tutorials senzillets per principiants en photoshop i de projectes que jo vaig fent.


El projecte d'avui és aquesta targeta d'scrap de 10 x 10 cm que és la targeta que em serveix de títol d'un projecte que s'anomena 52 setmanes i que he fet en base a l'àlbum de "We R Memory Keepers" de color blanc amb "topos" daurats i turquesa.



En aquest vídeo, a mesura que vaig creant la targeta, t'ensenyo a:
  • obrir un document a la mida que necessitis
  • incorporar un paper decorat descarregat d'internet
  • obtenir el mateix color d'un altre document
  • crear una capa de text 
  • editar el text d'un document
  • modificar el paper decorat per ajustar-se a les teves necessitats
  • guardar el teu projecte en format psd, jpg i pdf.
Espero que t'agradi i sobretot et sigui útil!
Fins aviat!


Vídeo Tutorial Com fer una targeta d'scrap amb photoshop per principiants from La capsa de galetes on Vimeo.

PD1: El paper decorat el vaig descarregar gratuïtament d'aquí.
PD2: No he trobat el lloc d'on vaig descarregar (també gratuïtament) la tipografia de l'Ali Edwards però et deixo el meu arxiu aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

designed with love by lacapsadegaletes