15 de gener 2016

TOP 5: Les meves apps preferides per editar fotos

Hola! Avui vinc a ensenyar-te les meves cinc aplicacions preferides per a editar fotos des del mòbil.

La majoria d'aplicacions per a edició de fotografies tenen la possibilitat de fer edicions bàsiques (com corregir l'exposició, ajustar el contrast, la saturació, la temperatura, ..), retallar, afegir un filtre, escriure un text i afegir gargots predissenyats (com marcs, dibuixos o textos).

Avui t'explico quines aplicacions utilitzo jo i per a què. Ja veuràs que per a l'edició d'una sola foto acabo utilitzant dues o tres aplicacions (una per a l'edició bàsica, una l'altra per afegir un disseny i la última per afegir un fons blanc, si la foto no és quadrada i la vull pujar a instagram). Gairebé mai utilitzo filtres predissenyats.








És la meva aplicació preferida. La que més m'agrada i la que sempre utilitzo per a editar les fotos a nivell d'exposició, contrast, saturació, claror...ja que m'encanta la lluminositat que els hi dóna. Té fins a 15 eines d'ajust. També és l'aplicació amb la que generalment retallo les fotos a la mida que necessito, i amb la que afegeixo màscares de capa de formes geomètriques. Té un preu de 0.99 euros. 




És la meva aplicació de capçalera per, una vegada feta l'edició bàsica, afegir una mica de disseny gràfic a les fotos i donar via lliure a la creativitat. Proporciona moltes opcions de disseny però el que a mi m'encanta són les frases fetes en diferents i estilosos dissenys i tipografies. El seu preu és de 1,99 euros.




És l'aplicació que m'agrada per afegir els meus pròpis textos a les fotos, amb la possibilitat d'usar fins a 300 tipografies diferents! Recentment han llençat una nova versió, que crec que té molt potencial, amb més de 800 il.lustracions, la possibilitat d' instal.lar les teves pròpies fonts i de capturar un color de la foto per poder utilitzar el mateix pel text. Té un preu de 3,99 euros. 





És l'aplicació de l'Elsie i l'Emma del blog amb el mateix nom i és la que utilitzo quan vull afegir una mica de disseny desenfadat a les fotos, com marcs, gargots o frases i paraules divertides en anglès. Té un preu de 0,99 euros.




I finalment, whitagram, que és l'aplicació que utilitzo quan la meva foto no és quadrada i vull que es vegi tal com és a instagram. El que fa és que posa un fons blanc a la foto i te la deixa veure a la mida original. Ara des d'instagram també es pot fer però només a vista "única" ja que en la vista col.lage la foto es mostra igualment quadrada. És gratuita.




I fins aquí el meu TOP 5!
Fins aviat!

2 comentaris:

designed with love by lacapsadegaletes