22 de gener 2016

DIY: Com fer un marc per a les teves fotos


Hola! Avui vinc amb un mini tutorial per fer un marc per a fotos. Jo el vaig veure al bloc de la Clara B Martín i no m'hi vaig poder resistir!

Som-hi!

Material que necessites:

1. Marc de fotos (jo he utilitzat un marc de fotos Virserum d'IKEA però pots reciclar un marc que tinguis per casa)
2. Filferro de galliner
3. Pintura (jo vaig fer servir pintura daurada en spray) 
4. Grapadora per a fusta
5. Cinta de pintor
6. Les teves fotos


Procediment:

1. Talla el filferro de galliner amb unes tenalles a la mida que necessitis d'acord a la mida del teu marc.
2. Pinta el filferro del color que més t'agradi
3. Grapa el filferro amb una grapadora per a fusta a la part del darrera del marc
4. Protegeix les vores del filferro amb cinta de pintor
5. Gira el marc i decora'l amb les teves fotos!



Fàcil, oi? A veure si t'animes!

2 comentaris:

  1. Ostres Estel! No saps el temps que fa que busco un organitzador de paret xulo...i m'acabes d'obrir el món! Jajajaja! M'encanta, i m'anirà de perles! Gràcies per la inspiració ;)

    ResponElimina

designed with love by lacapsadegaletes