25 de desembre 2013

Galetes de bon nadal



Sempre m'ha agradat fer galetes. I sobretot per nadal. Fer la massa, donar-li forma, enfornar-les en una plata totes juntes, deixar-les refredar i que la casa olori a vainilla.


Aquesta vegada he tingut un ajudant, en Roc, que es va encarregar de posar tots els ingredient a la Kitchen Aid, de la massa en va fer una bola i després em va ajudar a estirar-la per posar-la a la nevera. Més tard, quan ell ja dormia, les vaig tallar, els hi vaig posar el "Bon Nadal" i les vaig posar al forn. Després (és clar!) ell creia que havien sortit així de fetes de la nevera!!!


I l'endemà les vam posar en potets de vidre per regalar aquestes festes.

Espero que us agradin.

Feliç nadal a totes!



1 comentari:

  1. M'agrada molt la teva forma de veure el Nadal, les coses que tries, els colors, etc. m'inspiren tendresa. Seguiré visitant el teu bloc, doncs m'encanta aquesta sensibilitat que transmets. Bones Festes!

    ResponElimina

designed with love by lacapsadegaletes