05 de desembre 2013

El calendari d'aniversaris en català (freebie)

Durant el període de búsqueda d'inspiració creativa que vaig passar fa unes setmanes, vaig topar amb el calendari d'aniversaris que la Jordan de "The Polkadot Prints" havia dissenyat i el vaig utilitzar com a imatge pel meu "moodboard digital".

Però em va agradar tant, que després en vaig voler dissenyar un de semblant però en català.



I el resultat és aquest:








T'agrada?
Doncs si la resposta és SÍ, te'l deixo aquí perquè el puguis descarregar:



Feliç advent a totes!




2 comentaris:

  1. M'encanta el teu blog!!! molt rebonic tot!!! espero seguir-te i anar veient moltes entrades :)))! soc l'Aida del curs de H!C!!

    ResponElimina
  2. Acabo de descarregar-me el calendari, una idea genial!
    Ruth

    ResponElimina

designed with love by lacapsadegaletes