13 de febrer 2013

Regal pel Pablo


Encara no fa l'any que vaig començar a cosir però el fet d'anar a fer-ho al "Tela Marinera" ha estat el motiu de no poder parar de fer cosetes...
Avui us ensenyo el regal que li vaig  fer al Pablo quan va nèixer, un detall que vaig fer amb molta il.lusió. Eren dues mantetes, una gran per estirar-se a jugar i una petita amb cintes per mossegar, i ho vaig complementar amb un mono blanc d'estiu del IKKS. La veritat és que a la Mireia, la seva mare i la meva amiga, li va agradar molt! I és tant emocionant i satisfactori regalar una cosa que has fet tu..!
 












6 comentaris:

  1. Estel, ja no me'n recordava d'aquesta manteta, ni d'aquesta tela...monissima ...fins dema
    Marta

    ResponElimina
  2. Un conjunt moniiiissim!!! M'encanta...i tens raó, anar al TM és no poder parar. I regalar cosetes fetes per un mateix és molt i molt gratificant!

    ResponElimina
  3. Ooohhhjjjj! !!! Quina manta més cuca.
    Anna

    ResponElimina
  4. La tela és una passada! tot el conjunt és preciós, m'agrada molt! et felicito per tot el què fas i pel bolg tan preciós que tens!

    ResponElimina
  5. uuuuuuauuu! quina finura de quilt! m'ENCANTA ! T'HA QUEDAT MAQUÍSSIM! en Pablo i la seva mare deuen estar hiper contents! una abraçada

    ResponElimina
  6. PER CASUALITAT HE TROBAT EL TEU BLOC! UN BLOC MOLT FRESC, DOLÇ... PRECIÓS! ET SEGUIRÉ!

    ResponElimina

designed with love by lacapsadegaletes