03 de febrer 2013

Festa de cavalls i ponis

D'aquí pocs dies el Roc farà 3 anys (mare meva, com ha passat el temps!) i aquests dies estic començant a preparar la festa d'aniversari que aquest any serà temàtica, de cavalls i ponis, que li encanten!
De moment ja tinc el lloc, el dia, el tema, el menú, els jocs pensats i el logo! Perquè sempre que preparo una festa m'agrada fer un disseny que aparegui a les invitacions, els detallets, els cartellets del menjar, etc...
El d'aquest any serà aquest:


Us agrada?

3 comentaris:

  1. M'encanta Estel...ja tinc ganes de veure tots aquests detalls!!!

    ResponElimina
  2. Que chulooo!! El Roc estarà encantat :)

    ResponElimina
  3. Un topper molt bonic. El cavallet m'agrada molt.

    Un petonet.

    Olga

    ResponElimina

designed with love by lacapsadegaletes