21 de febrer 2013

Calendari especial d'scrap tradicional


Aquest calendari d'scrap el vaig fer el 2011, amb un disseny "clean and simple", com a mi m'agrada, i seguint un calendari que havia fet i penjat la Irene Miravete al seu antic bloc "el quadern groc", i amb les etiquetes de calendari de la Maica de "BertaiPolete", a les que vaig seguir durant molt de temps i a través de les quals vaig conèixer l'univers de l'scrap. 
Per mi aquest calendari és especial perquè el vaig fer únicament amb fotos meves i del Roc per conservar el record del nostre primer any junts. Espero que us agradi!
























6 comentaris:

  1. Una preciositat...senzill, net, un record fantàstic. Felicitats!

    ResponElimina
  2. Mares, maretes i marasses.
    Roc, tens molta sort de tenir una marassa com la que tens.Fotografies, calendari...molt bonic de tornar a veure.

    ResponElimina
  3. Que bonic!!tens un gust exquisit!
    moltes felicitats!!!

    maria

    ResponElimina
  4. Un record preciós per a tots dos. El disseny m'encanta!

    ResponElimina
  5. Quin calendari més bonic!!!

    M'encanta el teu blog, és tant acollidor i agradable. Felicitats!!!

    ResponElimina
  6. Ooooh! una passadaaaa! ha quedat preciós! com el teu blog, m'encanta!

    ResponElimina

designed with love by lacapsadegaletes