12 de febrer 2016

Vídeo tutorial Express Collage DIN A4: El meu any en imatges



Per fi he acabat "El meu any en imatges i paraules" del 2015, amb el resum amb 12 fotos i el petit escrit de cada mes. I ja el tinc imprès, scrapejat i en el meu àlbum "Memòries", juntament amb el del 2013 i el del 2014, com et vaig explicar aquí.

Els collages de 12 fotos els he fet a partir d'aquesta plantilla de capes mida DIN A4 que vaig dissenyar amb photoshop, i en la que hi he anat afegint a cada quadradet groc una foto de l'any que documentava. 


Si estaves subscrita a la Newsletter, el primer divendres de febrer et vaig enviar al correu electrònic aquesta plantilla digital. I si no ho estaves i t'interessa la pots comprar aquí.

I si tens dubtes de com col.locar les teves fotos a la plantilla, aquí tens un vídeo-tutorial express! 

Fins aviat!



Tutorial Express Collage DIN A4 from La capsa de galetes on Vimeo.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

designed with love by lacapsadegaletes