02 d’octubre 2014

Camping adventure

He fet, com els nens, tres mesos sencers de vacances, però del bloc. I, la veritat, és que ja m'enyorava. Els que m'heu seguit per instagram, però, heu vist que no he desconectat del tot del món 2.0, i he anat penjant fotos, sobretot de les vacances (de les de veritat), al meu perfil http://instagram.com/lacapsadegaletes i amb el hashtag #lacapsadegaletescampingadventure.
Aquesta vegada, però, no volia que les fotos quedessin perdudes i oblidades al disc dur de l'ordinador i m'he decidit a fer aquest petit col.lage de les nostres aventures i desventures al càmping i que mostra una mica de les nostres rutines i una mica dels dies especials (amb la comanche i el kayak, a tocar de platja i menjant gelat, anant a port aventura i al cirque du soleil, cel.lebrant els nostres aniversaris i sants, i gaudint de la família i els amics petits i grans...).
Espero que us agradi i us animi també a imprimir les vostres fotos i a buscar, per què no, un racó a casa especial per a elles.
Fins aviat!

El meu petit ajudant prenent-se la feina molt seriosament ;)






3 comentaris:

  1. Esteeeel!

    Ben tornada a la vida bloggil: et trobàvem a faltar!

    M'agrada molt la idea d'imprimir el collage amb les fotos de les vacances ;) T'ha quedat molt maco. I el Roc... el Roc està per menjar-se'l! No podies tenir millor ajudant.

    Un petonet!

    Roser

    ResponElimina
  2. Sí que t'hem trobat a faltar! Molt xula la idea de crear un collage fotogràfic amb les fotos d'IG. Prenc nota i, si m'ho permets, potser me la copio ;D
    I com dia la Roser, tens uns ajudant guapíssim!!
    Petonets Estel!
    Txell

    ResponElimina
  3. Hola Estel! Ben tornada guapíssima! Ja et trobava a faltar! M'encanta aquest Collage fotogràfic! bé de fet, em declaro una enamorada de tots els teus treball. Tant senzills, elegants, ben fets i preciosos alhora. Un petó gran bonica! M

    ResponElimina

designed with love by lacapsadegaletes