15 de gener 2015

Week in the life 2014

Ara sí que he acabat el projecte "week in the life" que us vaig explicar aquí !!! M'ha costat dos mesos, però!
La tria de fotos, l'edició de cadascuna d'elles, el muntatge i el text m'han portat més feina de la que m'esperava!
Aquest és un collage digital que he fet de totes les pàgines però en realitat el projecte està imprès.
Com veieu, consta d'una portada que és una pàgina simple amb el títol del projecte i una foto meva. I després set pàgines dobles, una per cada dia de la setmana. En les pàgines de l'esquerra hi ha el dia, una foto gran i una petitona, i en les de la dreta hi ha vuit fotos i dues columnes amb els textos. En la columna gran hi vaig escriure les coses que vam fer aquell dia i en la columna petita les coses que em van agradar més o, que en general, m'agraden més d'aquell dia de la setmana.
Per a fer l'àlbum en paper vaig imprimir, per una banda, els texts en cartulina blanca i, per una altra, les fotos en paper fotogràfic. Després vaig enganxar les fotos a l'espai corresponent de la cartulina i finalment vaig posar totes les pàgines en un àlbum de fundes.
Per a veure l'àlbum he fet un petit video amb l'apilcació Flipagram que, si voleu, podeu veure al meu perfil d'instagram.
Espero que us agradi!

6 comentaris:

  1. Que xulo Estel!! Ja m'imagino la feinada que hi ha al darrera però, vist en positiu, ara pots gaudir-ho eternament, jajajaja! Enhorabona per haver assolit el repte i d'una manera tan satisfactòria!! Com diria la Roser, un aplausimiento!!!! Petonets

    ResponElimina
  2. Estel es molt molt molt xulo! Esteticament es una passada, quina pila d'hores t'hi deus haber passat, (si ho has fet amb un plis plas no m'ho diguis que em moro d'enveja)

    Un petó

    Maite

    ResponElimina
  3. ooohhh m'encanta Estel! que bonic! i quina feinada! ha valgut molt molt la pena! Tens un record preciós. Súiuuuper!
    A veure si tinc una estoneta per dedicar-me al scrap... per cert, fem intercanvi de postals ; - )? vaaaa que serà guai! un petó gran!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola guapa! Vale!!!Accepto el repte!!!Però necessito una mica de temps!!!Ens escrivim per mail i concretem?

      Elimina

designed with love by lacapsadegaletes