29 de març 2013

Sweet table, corona i samarreta amb aplicació

Com en anteriors posts ja us havia explicat, diumenge passat vam celebrar amb la família els tres anys d'en Roc. I ho vam fer amb una festa ambientada en cavalls i ponis que era el tema que ell mateix havia escollit. 
Avui us ensenyo la taula dolça que vam preparar (amb 3 pastissos de diferents mides, brownies, galetes de cavalls, galetes amb el logotip de paper de sucre, cakepops, núvols, lacasitos, sucs, palletes i barrets per tots els nens). I també us mostro la corona i la samarreta de patchwork a conjunt que vaig cosir al Tela Marinera
El proper dia us mostro la resta de les taules, els cavalls que vam fer amb mitjons i els jocs que vam preparar.
Espero que us agradi ! Fins la propera!



















7 comentaris:

  1. Moltes felicitats per en Roc!!! 3 anys!!
    Tot ha quedat genial, m'encanta el logo del cavall!

    ResponElimina
  2. Tot una monada Estel...M'ENCANTA!!!! Els detalls no van faltar eh!!!
    M'encanta la corona...divina! I la samarreta...ohhh...
    Felicitats pels tres anyets Roc!!!

    ResponElimina
  3. La taula de dolços preciosa i el tema d'ambientació xulíssim! i la corona li quedava que ni pintada! felicitats pels 3 anys!

    ResponElimina
  4. Que macooo!!! tot preciós, com sortit d'una revista :) i quina temptació de taula!!! nyam!!

    ResponElimina
  5. Et segueixo des de fa molt poquet...felicitats, moltes felicitats! és tot preciós!!!!

    ResponElimina
  6. Moltes felicitats! m'encanta tot, t'ha quedat una passada! ets una artista! una abraçada!

    ResponElimina
  7. ooohhh Estel! com és que encara no et tenia agregada a la meva llista de blogs preferits???!!! em perdo totes les coses precioses que vas fent... m'encanta tot, tot el que fas! Veig que ets com jo... ho toquem tot! jijjiji la festa de'n Roc genial genial! una forta abraçada! Montse de lesmiliunaidees.blogspot.com

    ResponElimina

designed with love by lacapsadegaletes