09 de gener 2013

Calendari 2013

Aquest és el regal "fet a casa" que aquest any hem fet als avis per reis. És un calendari del 2013 amb fotos d'en Roc, on a cada mes hi ha una foto del mateix mes però de l'any anterior. La plantilla per photoshop li vaig comprar a Meisi, perquè, a banda que m'encanta el disseny, és en català. Després les vaig imprimir i hi vaig afegir un marc transparent per poder canviar la foto cada mes. Espero que us agradi. A ells els va encantar!


Fent la carta als reis
Disfressat de Hobbit
Experimentant amb pintures
Celebrant Sant Jordi
Felicitant a la mama pel seu sant
Montant en poni
Aprenent a l'estudi
Jugant amb l'aigua
Fent-me l'interessant
D'excursió buscant fulles
Explicant contes a en Pelut


Celebrant el nadal













8 comentaris:

  1. Veure el creixement d’en ROC en unes fotos tan boniques es un regal mol entranyable per els avis.

    ResponElimina
  2. I les fotos les has fet tu?
    Són totes molt boniques.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí! Tens raó que no ho he posat! Una de les meves aficions és la fotografia. Tot just he començat a aprendre'n una mica des del naixement del Roc i, com veus, l'utilitzo de model!Fins demà!

      Elimina
  3. Quina bona idea!! ha quedat molt bé. Les fotos són molt maques i el model encara més ;)

    ResponElimina
  4. Ohhh...m'encanta el calendari i m'encanta el teu blog...Les fotos són súpers! Fins aviat!

    ResponElimina
  5. Moltes gràcies Cristina! A mi m'encanta el teu!

    ResponElimina

designed with love by lacapsadegaletes